Найгірше, коли потрібно чекати і не можешь ничего зробити. Від цього можна зійти з розуму.
Еріх Марія Ремарк
Урок 9. Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк
Урок 8. Робота з дитячою книгою. В. Нестайко «Про комарика Зюзю». Слова з апострофом
Урок 7. Робота над оповіданням „У гостях і дома“ Олександра Мітти
Урок 6. Читання віршів про пригоди дітей «Де букварик», Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка
Урок 5. Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської
Урок 4. Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе» (автор Любов Голота)
Урок 3. Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами
Урок 2. Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами
Урок 1. Звук дж, буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами
Післябуквений період
Урок 15. Добирання протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту
Післябуквений період
Урок 14. Спостереження за багатозначними словами
Післябуквений період
Урок 13. Удосконалення і списування тексту